|
| Auteur |
Bericht |
Mel
|
Geplaatst: Thu Sep 26, 2002 11:44 pm herbalife, soja |
|
|
Hallo, ik heb een vraagje over soja. Ik gebruik voedingsproducten van Herbalife. In de shakes die wij dagelijks gebruiken zit soja isolaat. Heb jij ervaring met deze producten en/of weet je of het bijdraagt aan een gezonde leefstijl of juist niet? Het vervelende is anmelijk dat iedereen elkaar tegenspreekt.
 |
|
Hildegard
|
Geplaatst: Fri Sep 27, 2002 8:07 pm
|
|
|
Beste Mel,
Wij zijn eerder voorstander van het gebruik van volwaardige sojaproducten zoals sojamelk, tempeh en tofu. Componenten uit soja zullen nooit dezelfde gezondheidsbevorderende effecten vertonen als volwaardige sojaproducten.
Soja-isolaat is eigenlijk het eiwit van de sojaboon. Afhankelijk van de productiemethode zal het soja-isolaat een zekere hoeveelheid isoflavonen bevatten. Soja-isolaat vertoont een uitstekend aminozuurprofiel, heeft een gunstige werking op het bloedvatenstelsel en leidt tot minder calciumverlies dan dierlijke eiwitten zoals melkeiwit.
Groetjes,
Hildegard |
|
Gast
|
Geplaatst: Wed Dec 15, 2004 11:26 pm Re: herbalife, soja |
|
|
| Mel schreef: | Hallo, ik heb een vraagje over soja. Ik gebruik voedingsproducten van Herbalife. In de shakes die wij dagelijks gebruiken zit soja isolaat. Heb jij ervaring met deze producten en/of weet je of het bijdraagt aan een gezonde leefstijl of juist niet? Het vervelende is anmelijk dat iedereen elkaar tegenspreekt.
 | Hallo mel, mijn naam is reinier, ben zelf ook gebruiker van de herbalife producten en gebruik voor mijn shakes ook sojamelk de ene keer sojamelk met de vruchtensmaak de andere keer soja melk zonder suikers en zout. ik ga er byzonder goed op, ook een klant van mij gebruikt de herbalife met de soja melk, zij is hart en suikerpatient en ook daar is een zeer goed resultaat behaald. mocht je meer info willen neem gerust contact op. via mijn e-mail.info@scales-development.nl of tel: +31 033-4755321. |
|
Gast
|
Geplaatst: Sat Feb 19, 2005 12:36 pm Re: herbalife, soja |
|
|
| Mel schreef: | Hallo, ik heb een vraagje over soja. Ik gebruik voedingsproducten van Herbalife. In de shakes die wij dagelijks gebruiken zit soja isolaat. Heb jij ervaring met deze producten en/of weet je of het bijdraagt aan een gezonde leefstijl of juist niet? Het vervelende is anmelijk dat iedereen elkaar tegenspreekt.
 | hallo, ik heb ook een hele tijd herballife produckten gebruikt, het beviel me goed ik viel af en voelde me steeds fitter, alleen jammer dat het waanzinnig duur is.
Sinds een aantal weken gebruik ik sojameel in mijn vruchtensap, ipv de dure herbalifepoeder, ik heb de indruk dat dit net zo goed werkt.
Een blik herballife kost 42 euro voor 450 gram, 2 pakjes sojameel kosten 4 euro( voor 500) gram en de vitminen en mineralen kun je ook voordeliger bij je drogist kopen. |
|
zsuzsanna
|
Geplaatst: Thu Feb 01, 2007 11:57 am Re: herbalife, soja |
|
|
[quote="Mel"]Hallo, ik heb een vraagje over soja. Ik gebruik voedingsproducten van Herbalife. In de shakes die wij dagelijks gebruiken zit soja isolaat. Heb jij ervaring met deze producten en/of weet je of het bijdraagt aan een gezonde leefstijl of juist niet? Het vervelende is anmelijk dat iedereen elkaar tegenspreekt.
Hoi, mijn naam is Susan. Ik studeer voedingsleer en die soja-vraag heb ik al lang uitgepuzzeld. Antwoord op je vraag: soja bevat hormoon-achtige stoffen, die heten fytoostrogenen. deze kunnen inderdaad een werking hebben op je hormoonhuishouding. In kleine hoeveelheden gaat alles goed. Daarom zal ik je adviseren herbalife niet met sojamelk te nemen. En tegenwordig is het heel normaal dat iedereen een andere mening heet. Er zijn ook deskundigen wie zeggen, dat soja is een gezonde produckt als die gefermenteerd is. Heb je meer vragen, mijn nummer is 077-3211200. Of check this out, als Engels geen probleem is: www.thedoctorwillseeyounow.com/articles/nutrition/soymeno_18/
En gaat het goed met Herbalife, werkt het echt? |
|
Marc
|
Geplaatst: Fri Jul 27, 2007 11:31 am Herbalife en sojamelk |
|
|
De voedingsdeskundigen van Herbalife hebben de formule 1 shake ontworpen om te gebruiken met half-volle melk. Dat staat duidelijk vermeld op de herbalife dozen. Spijtig genoeg zijn er heel wat eingenzinnige distributeurs die denken het beter te weten dan de ontwerpers van herbalife. Onder invloed van fanatieke vegetariers gebruiken momenteel een masse mensen Herbalife op de foutieve wijze.
Halfvolle melk is een natuurproduct en bevat essentiele voedingsstoffen die we nodig hebben om gezond te blijven. Alleen met halfvolle melk is Herbalife dus volwaardige voeding.
Wat is sojamelk? Sojamelk is slechts een kunstmatig product dat bestaat uit niet meer of niet minder dan 90% water, 10% gewone sojabloem, zout en suiker.
Sojamelk wordt dus veel te duur betaald en is lang niet zo voedzaam als halfvolle melk. |
|
Willy
|
Geplaatst: Sat Jul 28, 2007 10:32 am Sojameel of Herbalife |
|
|
Persoonlijk vind ik Herbalife helemaal niet duur. Je vervangt immers een maaltijd iedere keer wanneer je een Herbalife shake gebruikt. Het is dan ook heel wat meer dan gewoon maar sojameel. Als je de ingredienten van Herbalife grondig betudeert zul je ontdekken dat Herbalife alle voedingsstoffen, vitaminen en mineralen bevat welke wij mensen nodig hebben om gezond te worden en gezond te blijven. Eigenlijk zit er in Herbalife veel meer dan in onze traditionele voeding.
De Herbalife formule 1 is samengesteld door de meest gerenomeerde voedingsdeskundigen. (een doos bevat niet 450 maar 550 gram en de prijs is in Belgie 40,50 euro voor 21 maaltijden)
Gewoon sojameel vergelijken met Herbalife is dus zeer kortzichtig.
Ongetwijfeld ga je met alleen maar sojameel op den duur een tekort hebben aan noodzakelijke voedingsstoffen. Bovendien zijn de Herbalife shakes bijzonder lekker en gevarieerd van smaak. |
|
Jeroen P
|
Geplaatst: Thu Oct 09, 2008 11:01 am goedkoop herbalife |
|
|
| Ik vind herbalife ook totaal niet duur! en het werkt fantastisch. Ik heb mooie en vooral blijvende resultaten geboekt. Ik haal mijn producten bij mijn welnesscoach aan 30% dus dan is dat best te betalen. Ik zou zeggen everybody should try it! |
|
Marijke911
|
Geplaatst: Thu Nov 20, 2008 12:39 pm fantastische resultaten |
|
|
hallo daar,
ik wissel af met mijn shakes, de ene keer maak ik hem in ongezoete vruchtensappen, dan in sojamelk, dan in een combinatie van beide, al dan niet gemengd met fruit dus variatie genoeg ....
Zelf ben ik meer dan 66kg afgeslankt met Herbalife, ik weet dus dat het lekker is ,goed vol te houden en voor al de critici als je de producten correct gebruikt dan kan je je gewicht houden op termijn !
Groetjes
Marijke |
|
|